pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
EAN: 9788381424653
ISBN: 978-83-8142-465-3
Data: 2019-03-27
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.

Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.

Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Książka "Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie" - Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2018 r.