pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301219192
ISBN: 978-83-0121-919-2
Data: 2021-08-11
63.77 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych.

Książka Technologie cyfrowe w biznesie odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Łączy ujęcie teoretyczne i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych.

Publikacja jest pracą wartościową i oryginalną. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej teorii przedsiębiorstwa - wiedzę tę przenosi na wyższy, względem dotychczasowych ujęć poziom, który można określić mianem poziomu 4.0. (...) Poszczególne rozdziały zawierają pogłębioną refleksję teoretyczną, dotyczącą znaczenia transformacji cyfrowej i rozwoju IT, identyfikację szans i zagrożeń dla przedsiębiorstwa jako całości i kilku szczegółowych funkcji i obszarów zarządzania. Do tej ogólnej, wysoce pozytywnej opinii dołożę element dodatkowy - to wykorzystanie wiedzy, kapitału intelektualnego konsultantów, ekspertów z biznesu.

Książka z pewnością spotka się z dużym uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami zarządzania, przedsiębiorstwa, biznesu elektronicznego, w tym także doktorantów i studentów, oraz uczestników studiów podyplomowych. Mieć także będzie duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw.

Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Książka "Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja" - Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2021 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!