pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Bogdan Gregor

Bogdan Gregor - autor


okładka książki - Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.)

Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula

Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.)

Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet...
pozycja niedostępna

okładka książki - Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.)

Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska,...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw
Dariusz M. Trzmielak, Małgorzata Grzegorczyk, Bogdan Gregor

Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyjności polskiej gospodarki...
pozycja niedostępna

okładka książki - Blogi w procesie komunikacji marketingowej
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska

Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu współczesną organizacją. Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich...
pozycja niedostępna

okładka książki - e-Commerce
Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński

e-Commerce

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Branta ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
e-Commerce w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu internetu. Ma wiele cech monografii. Praca ma walory poznawcze i pragmatyczne. Stąd też adresowana...
pozycja niedostępna