pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Kto zabił zmianę. Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji
książka:

Kto zabił zmianę. Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 112 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788380878082
ISBN: 978-83-8087-808-2
Data:2019-09-11
Cena wydawcy: 34.90 zł zapowiedź

Kto zabił zmianę. Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji - Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi - opis książki:

Aż 70 procent zmian w firmach kończy się porażką
Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu - bywa, że dużych i kosztownych - zmian w celu poprawienia firmowego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii, rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków.

Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci
W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike Mc Nally - detektyw o stylu działania inspektora Columbo - który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent Mc Nally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menedżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się, oraz kilka innych szemranych postaci. Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez Mc Nally ego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji.

Narzędzia wspierające zmianę
W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również, jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty.

***
Wyjątkowy sposób spojrzenia na problem zmiany. Tego teraz potrzeba światu - zmiany, która będzie skutecznie przeprowadzona.

Spencer Johnson, autor książki Kto zabrał mój ser
Zarządzanie zmianą nie jest łatwe. Wymaga zaangażowania, silnego przywództwa i gotowości do zmierzenia się z oporem. Pomocne w zarządzaniu zmianą są humor i plan działania. Kto zabił zmianę zapewnia jedno i drugie.

Betsy Myers, była dyrektor wykonawcza w Harvard s Center for Public Leadership i dyrektor ds. operacyjnych kampanii wyborczej Baracka Obamy
Inteligentny kryminał pełen trafnych spostrzeżeń. Książkę Kto zabił zmianę czyta się szybko - można ją skończyć w czasie dwugodzinnego lotu - ale zawarta w niej mądrość zostaje z nami o wiele dłużej.

John Assaraf, współautor książki Odpowiedź. Jak stworzyć wymarzoną firmę, osiągnąć niezależność finansową i przeżyć wspaniałe życie
***
Ken Blachard jest autorem międzynarodowych bestsellerów i mówcą motywacyjnym, którego książki (między innymi Nowy Jednominutowy Menedżer, Zarządzanie przez wartości, Zespole, do dzieła!) zostały przetłumaczone na trzydzieści języków i sprzedane w ponad osiemnastu milionach egzemplarzy. Mieszka w San Diego w Kalifornii. John Britt przez ostatnie dwadzieścia lat pomagał wielu dużym organizacjom we wdrażaniu zmian. Jest wspólnikiem w firmie Mounty and Bressler, LPP, gdzie niezmiennie zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania zmianą. Mieszka w Louisville w Kentucky.

Judd Hoekstra jest jednym z ekspertów w zakresie przeprowadzania zmian w The Ken Blanchard Companies i współautorem programu Przeprowadzenia Ludzi Przez Zmianę oraz współautorem książki Leading at a Higher Level. Kieruje również zespołami specjalistów u kluczowych klientów spółek Blancharda.

Pat Zigarmi jest współzałożycielką The Ken Blanchard Companies, gdzie obecnie piastuje stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju. Jest współautorką książek Jednominutowy Menedżer i przywództwo. Przywództwo sytuacyjne i lepsza komunikacja na linii przełożony-podwładny oraz Leading at a Higher Level.

Książka „Kto zabił zmianę. Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes.

Książka posiada 112 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Kto zabił zmianę. Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji"
Ken Blanchard, John Britt, Judd Hoekstra, Pat Zigarmi - autor m.in.:
Nowy Jednominutowy Menedżer - okładka książki
Nowy Jednominutowy Menedżer Ken Blanchard, Spencer Johnson;
Jednominutowy Menedżer spotyka - okładka książki
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę Ken Blanchard, William Jr. Oncken, Hal Burrows;
Jednominutowy menedżer i przywództwo - okładka książki
Jednominutowy menedżer i przywództwo Ken Blanchard, Patricia Zigarmi, Drea Zigarmi;
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne - okładka książki
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew;
Jednominutowy Menedżer. Równowaga - okładka książki
Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia i pracy.... Ken Blanchard, Marjorie Blanchard, D.W. Edington;
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie - okładka książki
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym... Ken Blanchard, Susan Fowler, Lawrence Hawkins;
Rodzina według Bożego serca - okładka książki
Rodzina według Bożego serca Ken Blanchard, Tricia Goyer, Phil Hodges;
Jednominutowy Mentor. Jak znaleźć - okładka książki
Jednominutowy Mentor. Jak znaleźć i pracować z... Ken Blanchard, Claire Diaz-Ortiz;
Jednominutowy. Menedżer spotyka - pudełko audiobooku
Jednominutowy. Menedżer spotyka małpę Ken Blanchard, William Jr. Oncken, Hal Burrows;
Jednominutowy menedżer Równowaga - okładka płyty
Jednominutowy menedżer Równowaga życia i pracy.... Ken Blanchard, Marjorie Blanchard, D.W. Edington;
Zespole, do dzieła! Czas na wspólne - pudełko audiobooku
Zespole, do dzieła! Czas na wspólne wyzwania Ken Blanchard, Alan Randolph, Peter Grazier;
Legendarna Obsługa Klienta. Troska - okładka książki
Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey;
Zarządzanie przez wartości Audio. - pudełko audiobooku
Zarządzanie przez wartości Audio. Jak sprawić,... Ken Blanchard, Michael O Connor;