pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
KOmedia. Konteksty dyskursu medialnego
książka:

KOmedia. Konteksty dyskursu medialnego

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 443 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375566604
ISBN: 978-83-7556-660-4
Data: 2014-09-09
Cena: 66.94  Cena wydawcy: 86.00 zł Oszczędzasz: 19.06 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

KOmedia. Konteksty dyskursu medialnego - Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak - opis książki:

Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty

Książka „KOmedia. Konteksty dyskursu medialnego” - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu.

Książka posiada 443 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "KOmedia. Konteksty dyskursu medialnego"
Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak (red.) - autor m.in.:
Media Economics Economic Issues - okładka książki
Media Economics Economic Issues in the Media Theory... Bogusław Nierenberg, Jerzy Gołuchowski, Marek Łuczak, Aleksandra Pethe, Marzena Barańska;
Zarządzanie w kulturze, sztuce - okładka książki
Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej Jerzy Gołuchowski, Zbigniew Spyra (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Demokracja medialna. Teoretyczna - okładka książki
Demokracja medialna. Teoretyczna analiza problemu Magdalena Lorenc, Przemysław Osiewicz, Tomasz Brańka, Anna Potyrała
Polityka w mediach - okładka książki
Polityka w mediach Magdalena Butkiewicz, Grzegorz Łęcicki, Paweł Płatek (red.)