pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak utrwalić sukces. Co wyróżnia przedsiębiorstwa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 172x249 mm
EAN: 9788375266900
ISBN: 978-83-7526-690-0
Data: 2009-08-17
pozycja niedostępna

Opis książki:

Dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami? Zadaniem tej książki jest dostarczenie motywacji szefom i pracownikom firm do przeprowadzenia niezbędnych zmian w celu utrzymania lub zwiększenia ich konkurencyjności.
Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów.
Jednym z głównych wniosków płynących z badań jest ten, że wpływ charakterystyki rynku czy atrakcyjności sektora na wyniki firmy jest mniejszy, niż głosi powszechna opinia. Sukces zależy w dużej mierze od kilku właściwości samej organizacji, które pozostają w strefie bezpośredniego wpływu najwyższego kierownictwa.

Książka "Jak utrwalić sukces. Co wyróżnia przedsiębiorstwa" - Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernja - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2009 r.