pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych

Autor książki:

Marta Korendo

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Wymiar: 170x250 mm
EAN: 9788372715555
ISBN: 978-83-7271-555-5
Data: 2011-03-04
24.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla praktyki pedagogicznej pozycja ukazuje przyczyny trudności w korzystaniu przez dzieci z uszkodzonym słuchem z tekstów pisanych, zawiera cenne propozycje zasadniczych zmian w programach kształcenia specjalnego. Zawarte w publikacji tezy będą z pewnością przydatne dla autorów kolejnych opracowań. Jej adresatami są zarówno rodzice, jak i nauczyciele oraz instytucje odpowiedzialne za kształcenie dzieci niesłyszących.

Książka "Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych" - Marta Korendo - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2009 r. Cena 24.00 zł. Zapraszamy na zakupy!