pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Nie głos, ale słowo... 3. Wychowanie dzieci z uszkodzeniami słuchu...
»
»
książka:

Nie głos, ale słowo... 3. Wychowanie dzieci z uszkodzeniami słuchu - nowe wyzwania dla rodziców i specjalistów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788377024911
ISBN: 978-83-7702-491-1
Data: 2013-01-14
Cena: 23.82  Cena wydawcy: 25.00 zł Oszczędzasz: 1.18 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Nie głos, ale słowo... 3. Wychowanie dzieci z uszkodzeniami słuchu - nowe wyzwania dla rodziców i specjalistów - Kazimiera Krakowiak, Amelia Dziurda-Multan - opis książki:

Wprowadzenie
I. PROGRAMY I EFEKTY OPIEKI LOGOPEDYCZNEJ
Agnieszka Dłużniewska, Gesty i słowa - ich rola w realizacji funkcji języka i w kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej i językowej u niesłyszących i słabosłyszących
Ewa Muzyka-Furtak, Program pracy z dzieckiem niesłyszącym, czyli o czym powinien pamiętać logopeda
Renata Kołodziejczyk, Kompetencje językowe dzieci niesłyszących rozpoczynających edukację szkolną
Marzena Klaczak, Monika Widulińska, Kompetencje komunikacyjne dziecka z wadą słuchu a jego poziom zdolności twórczych
Anita Lorenc, Samogłoski w wymowie dzieci z uszkodzeniami narządu słuchu
Marianna Krawiec, Dorota Dańska, Edukacja dzieci z głębokimi ubytkami słuchu w szkole podstawowej - bajki, legendy, lektury szkolne
Jolanta Panasiuk, Maria Marta Kaczyńska-Haładyj, Problemy diagnozy i terapii sprzężonych zaburzeń mowy u dziewczynki z zespołem poróżyczkowym
II. ROLA RODZINY W REHABILITACJI DZIECI Z USZKODZONYM SŁUCHEM
Grażyna Gunia, Rodzice partnerem w terapii logopedycznej dziecka z wadą słuchu
Jolanta Gromada, Związek słyszących dzieci niesłyszących rodziców ze środowiskiem osób niesłyszących na przykładzie rodziny
Jolanta Baran, Poradnia i szkoła w systemie wsparcia dzieci i młodzieży z uszkodzeniami słuchu oraz ich rodzin
Józef Stachyra, Rola psychologa w rewalidacji osób z uszkodzonym słuchem
Elżbieta Maria Minczakiewicz, Prawidłowo funkcjonujący słuch i pełna radości aktywność zabawowa jako istotne predykatory stymulujące rozwój mowy i języka u dzieci z uszkodzeniami neurologicznymi w wieku od 0 do 5 lat
III. OSOBY NIESŁYSZĄCE I ICH KOMPETENCJE
Marta Korendo, Jak niesłyszący piszą o sobie Analiza przykładów
Alina Maciejewska, Świat ukryty za słowami. Definiowanie wyrazów przez studentów z uszkodzonym słuchem
Amelia Dziurda-Multan, Kompetencje językowe gimnazjalistów z głębokim uszkodzeniem słuchu
Marcin Białas, Nabywanie kompetencji pojęciowej przez dzieci niesłyszące
Wojciech Turski Omi, Wykorzystanie systemu językowo-migowego w katechezie dzieci i młodzieży niesłyszącej
Ewa Domagała-Zyśk, Kompetencje wzrokowe osób niesłyszących i możliwości ich wykorzystania w zakresie nauczania języków obcych
Kazimiera Krakowiak, Szanse i wyzwania dla osób niesłyszących i słabosłyszących w wejściu na rynek pracy
Noty o autorach

Książka „Nie głos, ale słowo... 3. Wychowanie dzieci z uszkodzeniami słuchu - nowe wyzwania dla rodziców i specjalistów” - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL.

Książka posiada 276 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Nie głos, ale słowo... 3. Wychowanie dzieci z uszkodzeniami słuchu..."
Kazimiera Krakowiak, Amelia Dziurda-Multan (red.) - autor m.in.:
Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność - okładka książki
Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność za... Kazimiera Krakowiak, Renata Kołodziejczyk (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność - okładka książki
Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność za... Kazimiera Krakowiak, Renata Kołodziejczyk (red.)
Produkty podobne:
Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność - okładka książki
Nie głos, ale słowo... 5. Odpowiedzialność za... Kazimiera Krakowiak, Renata Kołodziejczyk (red.)