pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

Autor książki:

Marcin Komor

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 434 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788325595333
ISBN: 978-83-2559-533-3
Data: 2018-09-08
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do konkluzji, że można wyróżnić dwa odmienne rodzaje tych zachowań: inercyjne i kongruentne. Wyróżnikami książki są:
kompleksowe, dyskursywne spojrzenie na problematykę zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw z uwzględnieniem wielkości jako wewnętrznego czynnika determinującego te zachowania,
diagnoza zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce prowadząca do zidentyfikowania stymulant i destymulant ich rozwoju,
rozpoznanie podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw,
wprowadzony podział zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw ze względu na intensywność działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w interakcji z otoczeniem,
wskazanie zmiennych, które są podstawowymi wyróżnikami inercji i kongruencji w zachowaniach rynkowych przedsiębiorstw,
opracowane, na podstawie wyników badań, scenariusze rozwoju zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.

Adresatami książki są przedstawiciele biznesu oraz instytucji z otoczenia przedsiębiorstw, a także analitycy, wykładowcy i studenci kierunków ekonomicznych. Książka może być także źródłem inspiracji dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe, uzyskane rezultaty wskazują bowiem kierunki dalszych badań.

Niezaprzeczalnym walorem pracy, oryginalnym wkładem w rozwój wiedzy na temat funkcjonowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw są wnikliwie omówione wyniki badań pierwotnych. Autorka dokonała starannej analizy uzyskanych informacji, zestawiając je w tabelach, prezentując na wykresach oraz oceniając istotność uzyskanych wskaźników za pomocą właściwych metod statystycznych.

Prof. dr hab. Henryk Mruk
Katedra Zarządzania Międzynarodowego
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Książka "Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe" - Marcin Komor - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 434 stron i została wydana w 2017 r.