pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Elementy marketingu na rynku prasy

Autor książki:

Wanda Patrzałek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 9788322921852
ISBN: 83-229-2185-3
Data:2001-01-06
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologai badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza panelowego; 5. Wyniki analizy zachowań potencjalnych klientów i nabywców czasopism

Książka "Elementy marketingu na rynku prasy" - Wanda Patrzałek - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2001 r.

Spis treści:

Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologai badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza panelowego; 5. Wyniki analizy zachowań potencjalnych klientów i nabywców czasopism