pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Autor książki:

Grzegorz Mazurek

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 440 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375619652
ISBN: 978-83-7561-965-2
Data: 2018-10-18
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na You Tube, Internet PR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Książka "E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka" - Grzegorz Mazurek - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 440 stron i została wydana w 2018 r.