pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Tytuł książki:

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Autor książki:

Magdalena Krzyżanowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 210 s.
Wymiar: 163x235 mm
EAN: 9788375615654
ISBN: 978-83-7561-565-4
Data: 2015-08-26
28.81  47.15  18.34 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na - jak słusznie wskazuje Autorka - dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.

prof. dr hab. Roman Niestrój Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Książka "Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu" - Magdalena Krzyżanowska - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2015 r. Cena 28.81 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Produkty podobne:
Podstawy zarządzania procesami - okładka książki

Podstawy zarządzania procesami

Katarzyna Szczepańska, Marek Bugdol (red.)