pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 300 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375614435
ISBN: 978-83-7561-443-5
Data: 2015-02-27
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. "Nowe nowe media" odróżnia od zwykłych "nowych mediów" ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro "każdy" - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.

Tymczasem - myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie zarządzać fanpage ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów. Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi - bo Facebook i Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili

Książka "E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania" - Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2015 r.