pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Influencer marketing w dobie nowych mediów

Autor książki:

Kinga Stopczyńska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
EAN: 9788382202922
ISBN: 978-83-8220-292-2
Data: 2021-02-18
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

Książka "Influencer marketing w dobie nowych mediów" - Kinga Stopczyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2021 r.