pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Wiesław Godzic

Wiesław Godzic - autor


okładka książki - Okrakiem na barykadzie. Dziennikarze i celebryci
Wiesław Godzic

Okrakiem na barykadzie. Dziennikarze i celebryci

Książka. Wydawnictwo: Prószyński ; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Trudno być dziś dziennikarzem w Polsce: co raz to narzekają, że jesteś niepotrzebny i niedługo nieuchronnie zastąpią cię skomputeryzowane maszyny. Niełatwo w tym samym czasie utrzymywać się z celebrzenia na tej scenie: stajesz...
pozycja niedostępna

okładka książki - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. Nowe nowe media odróżnia od zwykłych nowych mediów ich społecznościowy charakter. Poza tym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kuba i inni Twarze i maski popkultury
Wiesław Godzic

Kuba i inni Twarze i maski popkultury

Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Literatura / Esej i szkic; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W akademickim eseju kolejnej już pracy poświęconej światu polskich celebrytów - Wiesław Godzic analizuje twarze i maski kilku najbardziej znanych postaci polskiej popkultury z tytułowym Kubą Wojewódzkim na czele. Autor od lat bada celebrytów...
40.13 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media audiowizualne. Podręcznik akademicki
Wiesław Godzic

Media audiowizualne. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W praktyce dydaktycznej zauważa się się brak podręcznika do przedmiotów związanych z mediami audiowizualnymi. Dotyczy to zarówno ujęcia historycznego tematów filmowych, telewizyjnych i audiowizualności multimedialnej, jak i syntetycznego spojrzenia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Gadżety popkultury. Społeczne życie przedmiotów
Wiesław Godzic (red.)

Gadżety popkultury. Społeczne życie przedmiotów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Zbiór artykułów prezentujących wybrane, charakterystyczne dla współczesności przedmioty w świetle historii, estetyki i praktyk społecznych. Autorzy starają się udowodnić, że rzeczy, przedmioty czy towary, nie tylko sytuują jednostkę w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów. Seria: Popkultura i media
Wiesław Godzic

Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów. Seria: Popkultura i media

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Znani z tego, że są znani - celebrities, celebryci, gwiazdy współczesnego społeczeństwa konsumpcjonistycznego, osoby znane i sławne. Tworzą nową sferę publiczną, wytworzoną przez medialny system ekologiczny, często zarówno go legitymizują, jak...
pozycja niedostępna

okładka książki - Aspects of audiovisual popular culture in Norway and Poland
Wiesław Godzic

Aspects of audiovisual popular culture in Norway and Poland

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Oprawa: miękka;
Reflections on the national dimension of advertising seem to me to be very important in perspective of a conference held last year. The reader should have some material from this conference. Organized by the Audiovisual Arts Institute of...
pozycja niedostępna

okładka książki - Telewizja i jej gatunki. Po Wielkim Bracie
Wiesław Godzic

Telewizja i jej gatunki. Po Wielkim Bracie

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Autor poddaje krytycznej analizie zjawisko reality show w Polsce i na świecie, a szczególnie społeczną recepcję znaczeń, ujawniających się podczas jego oglądania. Praca przedstawia gatunek reality show zarówno na szerokim tle kulturowym, jak i...
pozycja niedostępna