pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 444 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376417981
ISBN: 978-83-7641-798-1
Data: 2013-05-15
Cena wydawcy: 78.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski: Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść. dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński: (...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.

Książka "Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego" - Małgorzata Molęda-Zdziech - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 444 stron i została wydana w 2013 r.