pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Małgorzata Molęda-Zdziech

Małgorzata Molęda-Zdziech - książki lub utwory autora


Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego - okładka książki
Małgorzata Molęda-Zdziech

Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski: Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze...
Cena: 67.63  Cena wydawcy: 78.00 zł Oszczędzasz: 10.37 
do koszyka

Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu - okładka książki
Krzysztof Jasiecki, Małgorzata Molęda-Zdziech, Urszula Kurczewska

Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Kształtowanie się demokracji w Polsce oraz rozwój gospodarki rynkowej i otwarcie na światowe rynki stwarza zapotrzebowanie na nowe profesjonalne standardy w zakresie rzecznictwa interesów. Prezentacja zjawisk lobbingu w rozwiniętych demokracjach...
pozycja niedostępna