pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Molęda-Zdziech

Małgorzata Molęda-Zdziech - autor


okładka książki - Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego
Małgorzata Molęda-Zdziech

Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski: Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu
Krzysztof Jasiecki, Małgorzata Molęda-Zdziech, Urszula Kurczewska

Lobbing. Sztuka skutecznego wywierania wpływu

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Kształtowanie się demokracji w Polsce oraz rozwój gospodarki rynkowej i otwarcie na światowe rynki stwarza zapotrzebowanie na nowe profesjonalne standardy w zakresie rzecznictwa interesów. Prezentacja zjawisk lobbingu w rozwiniętych demokracjach...
pozycja niedostępna