pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Idee, wartości, słowa w życiu publicznym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788374056243
ISBN: 978-83-7405-624-3
Data: 2015-02-27
31.37 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W książce Idee, wartości, słowa w życiu publicznym zostały zgromadzone artykuły na temat zjawisk charakterystycznych dla życia społecznego w ponowoczesności. Na zjawiska te spojrzano z perspektywy wiedzy o komunikowaniu i wiedzy o współczesnych mediach, socjologii, nauk politycznych, psychologii, lingwistyki, filozofii oraz etyki.

Choć mamy tu do czynienia z wielowątkową i różnorodną tematyką, to jednocześnie w całości koncentruje się ona wokół problemu zasadniczego, a więc idei, wartości i języka, które są obecne w dzisiejszym życiu publicznym. Spojrzenie na sferę publiczną z różnych, często odmiennych, perspektyw jest zarówno intrygujące, jak i nowatorskie.

Książka "Idee, wartości, słowa w życiu publicznym" - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2014 r. Cena 31.37 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.