pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
»
»
książka:

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788375266801
ISBN: 978-83-7526-680-1
Data: 2009-06-09
Cena: 58.84 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków - opis książki:

Historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją Charakterystyka profesjonalnego coachingu Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem Psychologiczne aspekty procesu coachingu Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji Etyczne uwarunkowania pracy coacha

Książka „Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.

Książka posiada 312 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
NLP w 21 dni - okładka książki
NLP w 21 dni Harry Alder, Beryl Heather
Produkty podobne:
Psychologia coachingu biznesowego. - okładka książki
Psychologia coachingu biznesowego. Seria: Psychologia... Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-Werner