pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badanie komunikacji/Projektowanie komunikacji vol. 3

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 450 s.
Wymiar: 140x230 mm
EAN: 9788366269415
ISBN: 978-83-6626-941-5
Data: 2020-11-17
Cena wydawcy: 31.45 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tradycyjnie już w naszej serii prezentujemy szeroki zakres tematyczny, którego wspólnym mianownikiem jest komunikacja. Tym razem teksty odwołują się do czterech wybranych obszarów: (sub)kultur, wizerunków i konstruktów, dyskursu i komunikacji oraz praktyki projektowania. ()
Jak zawsze w przypadku kolejnych publikacji z serii Projektowanie komunikacji cenimy szeroki zakres tematyczny, jak i wielość podejść badawczych oraz metodologicznych. Mamy nadzieję, że tom, który oddajemy w Państwa ręce, będzie stanowić ciekawą lekturę i zainspiruje Państwa do refleksji nad różnymi zagadnieniami komunikacji. Wszak właśnie o ciekawość chodzi.

Książka "Badanie komunikacji/Projektowanie komunikacji vol. 3" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 450 stron i została wydana w 2020 r.