pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Halina Szulce

Halina Szulce - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Ekonomika handlu. Podręcznik cz. 1 - okładka podręcznika
Halina Szulce, Jacek Chwałek, Wiesław Ciechomski

Ekonomika handlu. Podręcznik cz. 1

Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W wydaniu zmienionym dostosowano treści do programu nr 341[03]/MEN/2009.02.03. Omówiono zagadnienia, takie jak: znaczenie i organizacja handlu, funkcje i formy handlu detalicznego, punkt sprzedaży...
pozycja niedostępna

Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1 - okładka książki
Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski

Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą...
Cena: 33.83  Cena wydawcy: 36.90 zł Oszczędzasz: 3.07 
do koszyka

Ekonomika handlu. Podręcznik cz. 2 - okładka książki
Halina Szulce, Barbara Borusiak, Magdalena Małkowska-Borowczyk

Ekonomika handlu. Podręcznik cz. 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podręcznik do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. Numer dopuszczenia:...
Cena: 31.90 
do koszyka

Ekonomika handlu. Podręcznik cz. 2 - okładka podręcznika
Halina Szulce, Barbara Borusiak, Magdalena Małkowska-Borowczyk, Z. Mielczerczyk, J. Mikołajczyk

Ekonomika handlu. Podręcznik cz. 2

Podręcznik. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec, na poziomie technikum i szkoły policealnej. Nr dopuszczenia:...
Cena: 37.62 
do koszyka

Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec - okładka książki
Halina Szulce, M. Florek, Tomasz Żyminkowski

Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik handlowiec

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej. Numer dopuszczenia:...
pozycja niedostępna

Marketing - okładka książki
Halina Szulce

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca (2302 - T-5/MEN i 2305 - T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze...
pozycja niedostępna

Zarządzanie marką - okładka książki
Halina Szulce, Karolina Janiszewska

Zarządzanie marką

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii oraz wysokim poziomem konkurencji kluczowe znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw ma wizerunek i siła marki. Problemy związane z umiejętnym kreowaniem...
pozycja niedostępna

Obszary i możliwości wykorzystania marketingu - okładka książki
Halina Szulce (red.)

Obszary i możliwości wykorzystania marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
Przecena!!!Cena: 17.72  Cena wydawcy: 22.50 zł Oszczędzasz: 4.78 
do koszyka

Marketing. Uwarunkowania i instrumenty - okładka książki
Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce

Marketing. Uwarunkowania i instrumenty

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie zasad marketingowego za­rządzania przedsiębiorstwem, jako warunku budowania jego pozycji rynkowej oraz zwiększania konkurencyjności. Zawarte w nim treści koncentrują się na omó­wieniu dwóch...
pozycja niedostępna

Uwarunkowania i możliwości sterowania ryzykiem w produkcji rolnej - okładka książki
Halina Szulce (red.)

Uwarunkowania i możliwości sterowania ryzykiem w produkcji rolnej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono wielość instrumentów ekonomicznych pozwalających na ograniczenie ryzyka w rolnictwie. Instrumenty te, co autorzy próbują wykazać, nie są wyłącznie domeną działań rządu, lecz leżą także w zasięgu odpowiednio zorganizowanych...
pozycja niedostępna