pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 2


okładka książki - Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Książka. Wydawnictwo: Esteri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, która w przystępny...
13.91 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Społeczno kulturowe i rynkowe czynniki kształtowania sytuacji pracy przedsiębiorców

Społeczno kulturowe i rynkowe czynniki kształtowania sytuacji pracy przedsiębiorców

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Niniejsze studium socjologiczne realizuje dwa zasadnicze cele. Pierwszy - to opis sytuacji pracy przedsiębiorców prowadzących małe firmy. Drugi - to odpowiedź na pytanie, która kategoria czynników: społeczno-kulturowych czy rynkowych w większym...
14.42 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Inwestowanie w personel

Inwestowanie w personel

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Personel to najcenniejszy kapitał każdej organizacji. O ten kapitał społeczny trzeba się troszczyć, podejmować działania ukierunkowane na wzrost wiedzy i umiejętności pracowników, niezależnie od tego, jakie zajmują miejsce w strukturze...
15.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Chiński model zarządzania przedsiębiorstwem

Chiński model zarządzania przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Shengzhe Nie urodził się w 1965 r. w Huizhou w prowincji Anhui (Chiny). Ukończył studia na Wydziale Chemii Uniwersytetu Syczuańskiego w Chengdu w 1985 r. i wykładał z powodzeniem na Uniwersytecie Anhui w Hefei oraz na Chińskim...
15.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 7-2/2005

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 2/2002

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 2/2002

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Informatyka - Matematyka. Zeszyt 3-1/2003

Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Informatyka - Matematyka. Zeszyt 3-1/2003

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 1/ 2000

Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 1/ 2000

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 1/2006r

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 4-2/2003

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 5-1/2004

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 6-2/2004

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 7-1/2005

okładka książki - Wybrane zagadnienia oceny jakości systemu informacyjnego w sieci WWW

Wybrane zagadnienia oceny jakości systemu informacyjnego w sieci WWW

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W ramach gospodarki opartej na wiedzy informacja jako budulec wiedzy stała się podstawowym zasobem gospodarczym i czynnikiem wytwórczym, który współcześnie de-terminuje tempo oraz poziom rozwoju...
16.76 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Kwalifikacja A.65/AU.65. Rozliczanie wynagrodzeń i danin publicznych.

Kwalifikacja A.65/AU.65. Rozliczanie wynagrodzeń i danin publicznych.

Książka. Wydawnictwo: Ekonomik ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Odpowiedzi do książki Kwalifikacja A.36/AU.65. Rozliczanie wynagrodzeń i danin publicznych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w...
16.84 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak kierować ludźmi?

Jak kierować ludźmi?

Książka. Wydawnictwo: Salwator ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Nacisk na minimalizowanie kosztów i maksymalizowanie zysków w wielu przedsiębiorstwach tworzy atmosferę długotrwałej niepewności. Presji sukcesu ulega przede wszystkim kadra zarządzająca firm. Friedrich Assländer oraz Anselm Grün od dawna...
17.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Obszary i możliwości wykorzystania marketingu

Obszary i możliwości wykorzystania marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
17.72 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ludzie podczas zmian w organizacji

Ludzie podczas zmian w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zmiany są naturalnym procesem, który codziennie towarzyszy ludziom i organizacjom. Przeobrażenia ekonomiczne, polityczne i społeczne, jakie dokonały się w ostatniej dekadzie XX wieku, nasiliły występowanie tego zjawiska. Firmy i instytucje muszą...
17.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Technologia informacyjna wspomagająca zarządzanie kadrami. Kilka zagadnień

Technologia informacyjna wspomagająca zarządzanie kadrami. Kilka zagadnień

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Biuro; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Rosnące stale w XXI wieku zapotrzebowanie na kompletny i szybko dostępny zestaw informacji jest powodem wzrostu zapotrzebowania na wysokiej klasy systemy informatyczne zarządzania kadrami. To właśnie one, zintegrowane z innymi aplikacjami...
17.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Innowacyjność i internacjonalizacja dolnośląskich małych i średnich przedsiebiorstw

Innowacyjność i internacjonalizacja dolnośląskich małych i średnich przedsiebiorstw

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W niniejszym opracowaniu prezentujemy wyniki badań nad niewielkim wycinkiem zjawisk związanych z innowacyjnością na poziomie regionalnym, które zdają się może nie tyle przeczyć, co raczej pozwalają mieć umiarkowaną nadzieję, źe innowacyjność...
17.96 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 2 z 59 : «pierwsza...12345...ostatnia» (1169 pozycji)