pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Andrzej Chodyński

Andrzej Chodyński - autor


okładka książki - Ekologiczne aspekty zarządzania rozwojem przedsiębiorstw i regionów
Andrzej Chodyński (red.)

Ekologiczne aspekty zarządzania rozwojem przedsiębiorstw i regionów

Książka. Wydawnictwo: AFM ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Ekologia; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Współczesne poglądy na temat roli aspektów ekologicznych w rozwoju przedsiębiorstw i regionów mają swoje źródło w koncepcji rozwoju zrównoważonego, akcentującego konieczność równoczesnej realizacji celów ekonomicznych, ekologicznych i społecznych....
pozycja niedostępna

okładka książki - Przedsiębiorcze aspekty rozwoju organizacji i biznesu
Andrzej Chodyński (red.)

Przedsiębiorcze aspekty rozwoju organizacji i biznesu

Książka. Wydawnictwo: AFM ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Problematyka przedsiębiorczości jest szeroko opisywana w literaturze przedmiotu. W szczególności wiele miejsca poświęca się rozważaniom dotyczącym przedsiębiorczości indywidualnej i organizacyjnej oraz motywom działań przedsiębiorczych. Zwraca się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes odpowiedzialny wobec interesariuszy
Andrzej Chodyński (red.)

Biznes odpowiedzialny wobec interesariuszy

Książka. Wydawnictwo: AFM ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Współczesne koncepcje rozwoju przedsiębiorstw uwzględniają w coraz szerszym zakresie rolę interesariuszy. Wpływają oni bowiem, choć z różną siłą i w zależności od sytuacji, na zachowania podmiotów gospodarczych. Interesariusze występują zarówno w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wiedza i kompetencje ekologiczne w strategiach rozwoju przedsiębiorstw
Andrzej Chodyński

Wiedza i kompetencje ekologiczne w strategiach rozwoju przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Przedsiębiorstwa funkcjonujące na globalnym rynku poszukują sposobów budowy pozycji konkurencyjnej. W monografii i zaprezentowano pogląd, że działania strategiczne firm mogą opierać się na kompetencjach ekologicznych. Książka jest przeznaczona...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorcze w organizacjach non-profit i administracji publicznej
Andrzej Chodyński, Marian Huczek (red.)

Zarządzanie przedsiębiorcze w organizacjach non-profit i administracji publicznej

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Oprawa: miękka;
Aktualnie zarysowuje się pogląd, że organizacje niekomercyjne korzystają coraz szerzej z doświadczeń w zarządzaniu w przedsiębiorstwach, przedsiębiorstwach współczesna tendencją jest tworzenie układów sieciowych między organizacjami...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 2/2006
Andrzej Chodyński (red.)

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 2/2006

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
30.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie rozwojem firmy. Strategia jakości ekologicznej
Andrzej Chodyński

Zarządzanie rozwojem firmy. Strategia jakości ekologicznej

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
12.60 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowoczesne koncepcje zarządzania w organizacjach non profit
Andrzej Chodyński (red.)

Nowoczesne koncepcje zarządzania w organizacjach non profit

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jakość zarządzania w organizacjach non profit
Andrzej Chodyński (red.)

Jakość zarządzania w organizacjach non profit

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wiedzą w organizacjach wobec wymogów nowoczesnej gospodarki
Andrzej Chodyński (red.)

Zarządzanie wiedzą w organizacjach wobec wymogów nowoczesnej gospodarki

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 7-1/2005
Andrzej Chodyński (red.)

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 7-1/2005

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 6-2/2004
Andrzej Chodyński (red.)

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 6-2/2004

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 5-1/2004
Andrzej Chodyński (red.)

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 5-1/2004

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 4-2/2003
Andrzej Chodyński (red.)

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 4-2/2003

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie organizacjami z perspektywy gospodarki opartej na wiedzy
Andrzej Chodyński (red.)

Zarządzanie organizacjami z perspektywy gospodarki opartej na wiedzy

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Innowacyjność i jakość w strategii rozwoju firmy. Zarządzanie produktowymi innowacjami ekologicznymi

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 7-2/2005
Andrzej Chodyński (red.)

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 7-2/2005

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h