pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne....
książka:

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
EAN: 9788381425469
ISBN: 978-83-8142-546-9
Data: 2019-09-25
Cena: 36.57  Cena wydawcy: 44.90 zł Oszczędzasz: 8.33 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy - Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec - opis książki:

Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.

Książka „Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

Książka posiada 208 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne...."
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec - autor m.in.:
Strategie marketingowe polskich - okładka książki
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw... Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska;
Marketing na rynku międzynarodowym - okładka książki
Marketing na rynku międzynarodowym Wojciech Grzegorczyk;
Produkty podobne: