pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788381425469
ISBN: 978-83-8142-546-9
Data: 2019-09-25
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.

Książka "Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy" - Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2019 r.