pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Autor książki:

Wojciech Grzegorczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 266 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788380880788
ISBN: 978-83-8088-078-8
Data: 2016-07-07
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study s.

Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Książka "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków" - Wojciech Grzegorczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2016 r.