pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja

Autor książki:

Wojciech Grzegorczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
EAN: 9788382200287
ISBN: 978-83-8220-028-7
Data: 2020-11-30
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym.

Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym - mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.

Książka "Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja" - Wojciech Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2020 r.