pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 460 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788326442131
ISBN: 978-83-2644-213-1
Data: 2013-02-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające: - opracowanie skutecznej strategii sprzedaży, - określenie właściwej struktury działu sprzedaży, - przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi, - ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców, - wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż, - restrukturyzację działu sprzedaży, - łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw, - zarządzanie zmianą.

Książka "Zwiększanie efektywności działu sprzedaży" - Sally E. Lorimer, Prabhakant Sinha, Andris A. Zoltners - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 460 stron i została wydana w 2013 r.