pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Zarządzanie silną marką
książka:

Zarządzanie silną marką

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 444 s.
EAN: 9788363391799
ISBN: 978-83-6339-179-9
Data: 2019-02-18
51.84  69.00  17.16 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Zarządzanie silną marką - Marzanna K. Witek-Hajduk - opis książki:

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:

- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,

- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,

- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, 
- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, 
- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów, 

- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, 

- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.

Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Książka „Zarządzanie silną marką” - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste.

Książka posiada 444 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie silną marką"
Marzanna K. Witek-Hajduk (red.) - autor m.in.:
Relacje między producentami a detalistami. - okładka książki
Relacje między producentami a detalistami. Kontekst... Marzanna K. Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Organizacja inteligentna generacyjnie - okładka książki
Organizacja inteligentna generacyjnie Joanna M. Moczydłowska
Zarządzanie strategiczne i marketingowe - okładka książki
Zarządzanie strategiczne i marketingowe w bibliotekach Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz