pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie silną marką

Autor książki:

Marzanna K. Witek-Hajduk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 444 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788363391799
ISBN: 978-83-6339-179-9
Data: 2019-02-18
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:

- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,

- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,

- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne, 
- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, 
- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów, 

- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, 

- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.

Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Książka "Zarządzanie silną marką" - Marzanna K. Witek-Hajduk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste. Książka posiada 444 stron i została wydana w 2019 r.