pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marzanna K. Witek-Hajduk

Marzanna K. Witek-Hajduk - autor


okładka książki - Zarządzanie silną marką
Marzanna K. Witek-Hajduk

Zarządzanie silną marką

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych wciąż rośnie. Marka...
67.52 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie silną marką
Marzanna K. Witek-Hajduk (red.)

Zarządzanie silną marką

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie....
pozycja niedostępna

okładka książki - Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu
Marzanna K. Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska

Relacje między producentami a detalistami. Kontekst modeli biznesu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji. Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne
Maria Aluchna, Joanna Cygler, Grzegorz Materna, Marzanna K. Witek-Hajduk

Kooperencja przedsiębiorstw w dobie globalizacji. Wyzwania strategiczne, uwarunkowania prawne

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Kooperencja staje się nieodzownym elementem współczesnej gospodarki światowej. Dowodzą tego rosnąca powszechność zjawiska w skali międzynarodowej oraz jego znaczenie dla rozwoju poszczególnych sektorów i korporacji, jak również dla...
pozycja niedostępna