pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

Autor książki:

Beata Nowotarska-Romaniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: twarda
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788326443312
ISBN: 978-83-2644-331-2
Data: 2013-06-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezpieczeń warunkiem koniecznym do opracowania skutecznych działań marketingowych, które mają na celu odróżnienie produktów od ofert konkurencji, zdobycie i utrzymanie klienta, a tym samym umocnienie pozycji na rynku.

Autorka w monografii: prezentuje charakterystykę rynku ubezpieczeniowego, regulacje prawne oraz specyfikę usługi ubezpieczeniowej, identyfikuje potrzeby klientów indywidualnych na polskim rynku ubezpieczeniowym oraz wykorzystywane przez nich źródła informacji, charakteryzuje postępowanie klientów na poszczególnych etapach procesu decyzyjnego, wyodrębnia segmenty rynku usług ubezpieczeniowych oraz grupy typologiczne klientów indywidualnych według ich zachowań, wdraża nowe metody oceny działań marketingowych wpływających na postępowanie klientów.

Książka "Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej" - Beata Nowotarska-Romaniak - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2013 r.