pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Beata Nowotarska-Romaniak

Beata Nowotarska-Romaniak - autor


okładka książki - Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
Beata Nowotarska-Romaniak

Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług zdrowotnych
Beata Nowotarska-Romaniak

Marketing usług zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga: - zrozumieć, na czym polega...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług zdrwotnych. Koncepcja i zastosowanie
Beata Nowotarska-Romaniak

Marketing usług zdrwotnych. Koncepcja i zastosowanie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także...
pozycja niedostępna