pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Katarzyna Dziewanowska

Katarzyna Dziewanowska - autor


okładka książki - Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego
Katarzyna Dziewanowska

Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach....
92.59 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta
Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek

Gospodarka doświadczeń. Perspektywa polskiego konsumenta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing doświadczeń
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak

Marketing doświadczeń

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi...
54.53 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni