pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Współczesne media. Kryzys w mediach. Tom 1-2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 516 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377841389
ISBN: 978-83-7784-138-9
Data: 2012-05-22
Cena wydawcy: 63.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Struktura publikacji Współczesne media - kryzys w mediach" uwzględnia zarówno specyfikę zawartego w tytule zagadnienia, jak i to, że stało się ono przedmiotem analiz przeprowadzanych przez badaczy różnych dyscyplin naukowych - m.in. politologów, prawników i językoznawców, która towielogłosowość" pozwala na zobaczenie zjawiska z różnych perspektyw badawczych. Media są - z jednej strony - podmiotem odpowiedzialnym za kształtowanie obrazu kryzysu w ogóle oraz obrazu poszczególnych jego przejawów. Z drugiej zaś, są przedmiotem oddziaływania czynników, które kryzys wywołują. Dzięki tej monografii Czytelnik otrzyma argumenty potwierdzające tezę, że media są rodzajem kodu komunikacyjnego, za pomocą którego tworzony jest obraz kryzysu oraz obraz sytuacji uznawanych za kryzysowe. A także odnajdzie odpowiedź na pytania dotyczące diagnozowanego współcześnie kryzysu funkcjonowania mediów.

Książka "Współczesne media. Kryzys w mediach. Tom 1-2" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 516 stron i została wydana w 2012 r.