pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wojna w mediach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 464 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788373952461
ISBN: 978-83-7395-246-1
Data: 2007-07-06
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

We współczesnych mediach toczy się nieustająca wojna, zarówno ta prawdziwa, jak i ta o widza, słuchacza, czytelnika. Współcześni politycy rozmawiają z wyborcami za pośrednictwem mediów. O wyborczym sukcesie bardziej decyduje, jak kto wypada w mediach, niż to co proponuje wyborcom. Zdaniem redaktorów tej książki medialna wojna rozgrywa się na trzech płaszczyznach dotykających: rynku idei (politycy komunikują się z wyborcami za pośrednictwem mediów), rynku przedsiębiorstw medialnych (zażarta walka o każdego widza, słuchacza, czytelnika), wreszcie obrazu prawdziwej wojny (gazety i ekrany ociekające krwią).
Autorzy zaprosili do współpracy wybitnych badaczy mediów oraz wybitnych dziennikarzy. To spotkanie teoretyków i praktyków mediów musiało zaowocować książką niezwykłą i taką też oddajemy do rąk czytelników.
Książka jest adresowana do teoretyków i praktyków mediów, a także studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej i dziedzin pokrewnych

Książka "Wojna w mediach" - Wiesława Piątkowska-Stepaniak, Bogusław Nierenberg (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.