pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Autor książki:

Bogusław Nierenberg

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2023
Oprawa: twarda
Ilość stron: 436 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301232344
ISBN: 978-83-0123-234-4
Data: 2023-11-13
124.60 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Książka "Sternicy mediów. Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku" - Bogusław Nierenberg - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 436 stron i została wydana w 2023 r. Cena 124.60 zł. Zapraszamy na zakupy!