pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Bogusław Nierenberg

Bogusław Nierenberg - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice - okładka książki
Bogusław Nierenberg, Jerzy Gołuchowski, Marek Łuczak, Aleksandra Pethe, Marzena Barańska

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Americans say: he who pays the piper calls the tune....
Cena: 33.24  Cena wydawcy: 39.00 zł Oszczędzasz: 5.76 
do koszyka

Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym - okładka książki
Monika Kostera, Bogusław Nierenberg (red.)

Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite...
Cena: 34.96  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 4.94 
do koszyka

Przyszłość dziennikarstwa radiowego - okładka książki
Bogusław Nierenberg, Jan Kania, Jan Kreft (red.)

Przyszłość dziennikarstwa radiowego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Na popularność radia wpłynął jego plebejski charakter. Miało ono tę przewagę nad gazetą, że mogli z niego korzystać również analfabeci, a warto pamiętać, że sto lat temu, nawet w krajach rozwiniętych, nie wszyscy potrafili...
Cena: 34.95  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 4.95 
do koszyka

Media Management. A Comparative Analysis of European and American systems - okładka książki
Bogusław Nierenberg

Media Management. A Comparative Analysis of European and American systems

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
A book can be both a good academic manual and a source of knowledge for practitioners - the media employees (especially managers). The author skillfully combines various conventions making a basically scholarly work also a clearly formulated...
pozycja niedostępna

Na to, żeby komuś odebrać wolność, musi być sąd. Reportaże - okładka książki
Bogusław Nierenberg

Na to, żeby komuś odebrać wolność, musi być sąd. Reportaże

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Reportaże radiowe Bogusława Nierenberga, które składają się na niniejszą książkę, przywołują interesujące, często wstrząsające i tragiczne historie zwykłych ludzi sprzed lat (bo przecież najlepsze reportaże to te o zwykłych ludziach), wprowadzają...
Cena: 34.95  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 4.95 
do koszyka

Zarządzanie humanistyczne - okładka książki
Bogusław Nierenberg, Roman Batko, Łukasz Sułkowski (red.)

Zarządzanie humanistyczne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Wszystkie teksty zamieszczone w niniejszej publikacji można uznać za oryginalne i wnoszące do nurtu humanistycznego myślenia o zarządzaniu nowe, a czasami wręcz intrygujące wątki. Monografia Zarządzanie humanistyczne jest pierwszą tego typu...
Cena: 34.95  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 4.95 
do koszyka

Zarządzanie reklamą - okładka książki
Bogusław Nierenberg (red.)

Zarządzanie reklamą

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy....
pozycja niedostępna

Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe - okładka książki
Bogusław Nierenberg

Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Autor podjął ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunkowo słabo penetrowany, choć prof....
pozycja niedostępna

Publiczne przedsiębiorstwo medialne. Determinanty, systemy, modele - okładka książki
Bogusław Nierenberg

Publiczne przedsiębiorstwo medialne. Determinanty, systemy, modele

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Publikacja ma charakter pionierski na polskim gruncie. Przedmiotem zawartych w niej rozważań jest publiczne przedsiębiorstwo medialne. Na gruncie nauk o zarządzaniu jest to temat nowy, wymagający wszechstronnego oglądu badawczego, zwłaszcza w...
pozycja niedostępna

Wojna w mediach - okładka książki
Wiesława Piątkowska-Stepaniak, Bogusław Nierenberg (red.)

Wojna w mediach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
We współczesnych mediach toczy się nieustająca wojna, zarówno ta prawdziwa, jak i ta o widza, słuchacza, czytelnika. Współcześni politycy rozmawiają z wyborcami za pośrednictwem mediów. O wyborczym sukcesie bardziej decyduje, jak kto wypada w...
pozycja niedostępna