pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 240x190 mm
EAN: 9788324630592
ISBN: 978-83-2463-059-2
Data: 2011-08-25
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - Alexander Osterwalder, Yves Pigneur - opis książki:

Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo - dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych! Alexander Osterwalder, Yves Pigneur Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
  • Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów

  • Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę

  • Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań
"Ryzykowne!",Skazane na porażkę!",To na pewno się nie przyjmie! "

A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google Ad Words - odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu... Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!

Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces

Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich... nieuporządkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.

470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!

Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty!

Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów!

A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu!

A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera!

Książka „Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera” - oprawa miękka - Wydawnictwo one press.

Książka posiada 288 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera"
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur - autor m.in.:
Model biznesowy TY - okładka książki
Model biznesowy TY Tim Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Success and Change - okładka książki
Success and Change Grzesiak Mateusz