pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 150 s.
EAN: 9788382208429
ISBN: 978-83-8220-842-9
Data: 2022-07-26
43.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach Marketing Management in Practice na Wydziale Zarządzania UŁ.

*
Publikacja zawiera ciekawe studia wielu przypadków z różnych obszarów społecznych oraz gospodarczych. Analizy te są atrakcyjne z wielu powodów - metodycznych, poznawczych, a także są ważnymi ilustracjami procesów, które można wykorzystać w dydaktyce. Prezentowane przypadki mają też wartość pragmatyczną - mogą służyć praktykom prowadzącym różnorodne przedsiębiorstwa.

Z recenzji Jacka Otto

Książka "The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2022 r. Cena 43.28 zł. Zapraszamy na zakupy!