pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 170x201 mm
EAN: 9788380856318
ISBN: 978-83-8085-631-8
Data: 2018-09-17
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest to, w jaki sposób zostaną zaprezentowane efekty pracy, jak będzie przedstawiona firma czy też jej oferta handlowa. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy.

Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.

Książka "Sztuka prezentacji. Teoria i praktyka" - Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2018 r.