pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce postprawdy

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 302 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381022071
ISBN: 978-83-8102-207-1
Data: 2019-09-08
52.88 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, niezbędnym, aby dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli.

Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako że nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. w podręcznik. Można jednakże próbować poznać je - także z perspektywy kobiet - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji oraz badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi.

Dzięki różnorodnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.

Książka "Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce postprawdy" - Maria Elena Capitanio, Andrea Di Cicco - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 302 stron i została wydana w 2019 r. Cena 52.88 zł. Zapraszamy na zakupy!