pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce...
»
»
książka:

Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce postprawdy

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 302 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381022071
ISBN: 978-83-8102-207-1
Data:2019-08-13
Cena wydawcy: 59.00 zł zapowiedź

Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce postprawdy - Maria Elena Capitanio, Andrea Di Cicco - opis książki:

W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, niezbędnym, aby dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli.

Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako że nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. w podręcznik. Można jednakże próbować poznać je - także z perspektywy kobiet - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji oraz badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi.

Dzięki różnorodnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.

Książka „Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce postprawdy” - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu.

Książka posiada 302 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce..."