Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic
Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski
| Dane szczegółowe: | |
| Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
| Rok wyd.: | 2001 |
| Oprawa: | miękka |
| Ilość stron: | 230 s. |
| Wymiar: | 145x205 mm |
| EAN: | 9788320813456 |
| ISBN: | 83-208-1345-X |
| Data: | 2007-01-24 |
Opis książki:
W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony przez nabywcę. Omawiają, co jest istotą produktu, jakie znaczenie mają marka, opakowanie i etykieta oraz przedstawiają cykl życia produktu, którego znajomość jest niezbędna przy budowie jego strategii. Sporo miejsca poświęcają też omówieniu strategii nowego produktu - poczynając od sposobów kreowania pomysłów na nowe produkty, przez selekcję, rozwój testowanie koncepcji, aż po strategie wprowadzania nowego produktu na rynek.
Książka "Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic" - Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2001 r.