pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej. Teoria i praktyka
książka:

Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej. Teoria i praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: twarda
Ilość stron: 172 s.
EAN: 9788323346616
ISBN: 978-83-2334-661-6
Data: 2019-07-18
Cena: 33.84  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 6.06 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej. Teoria i praktyka - ks. Robert Nęcek, Rafał Kowalski - opis książki:

Podczas czytania ocenianej pozycji wyczuwa się ogromne zaangażowanie autorów w prowadzony wykład, co udziela się także czytelnikowi, tym bardziej że zagadnienia teoretyczne są tu od razu ilustrowane interesującymi przykładami z życia wziętymi i to bezpośrednio z praktyki zawodowej doświadczonych rzeczników prasowych kurii. Ks. prof. Robert Nęcek i ks. dr Rafał Kowalski podpowiadają, co powinni robić rzecznicy prasowi instytucji kościelnej, by nie tracili zaufania społecznego, a co najważniejsze - nie zaszkodzili nieprzemyślanym słowem wizerunkowi tych, których reprezentują.

Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II
Niniejsza publikacja stanowi elementarną lekturę dla rzeczników prasowych instytucji kościelnych. Autorzy przelali swoje wieloletnie doświadczenie na karty książki. Jej rysem charakterystycznym jest znajomość środowiska ich pracy - wspólnoty Kościoła oraz mediów.

Ks. prof. nadzw. dr hab. Józef Kloch
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Robert Nęcek - kapłan archidiecezji krakowskiej, doktor habilitowany nauk społecznych, kierownik Katedry Edukacji Medialnej w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II. Konsultor Rady ds. Środków Społecznego Przekazu Konferencji Episkopatu Polski. W latach 2005-2016 rzecznik prasowy Archidiecezji Krakowskiej. Na wniosek Komisji ds. Nagród Rektorskich UPJPII rektor przyznał mu nagrodę za wybitne osiągnięcia dydaktyczne i organizacyjne (2010, 2017). Autor licznych artykułów naukowych w Polsce, Niemczech, Austrii, na Słowacji, w Hiszpanii i książek naukowych w Polsce i we Włoszech. Wyróżniony medalem Mater Verbi. W 2016 roku uhonorowany Złotą Odznaką św. Floriana Mazovia II klasy za wyjątkową skuteczność i kompetencje medialne. Laureat Feniksa Specjalnego 2017.

Rafał Kowalski - ksiądz archidiecezji wrocławskiej, doktor nauk teologicznych, adiunkt w Katedrze Komunikacji Religijnej Instytutu Nauk Społecznych Papieskiego Wydziału Teologicznego we Wrocławiu. Wykładowca homiletyki, teorii komunikacji i edukacji medialnej. Prowadzi ćwiczenia z alternatywnych metod rozwiązywania sporów oraz wykorzystania mediów w edukacji. Był zastępcą redaktora naczelnego Dolnośląskiego Pisma Katolickiego "Nowe Życie" oraz dyrektorem wrocławskiego oddziału "Gościa Niedzielnego". Od 2013 roku dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej Wrocławskiej Kurii Metropolitalnej oraz rzecznik prasowy metropolity wrocławskiego, a od 2017 roku prezes Grupy Medialnej Johanneum.

Książka „Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej. Teoria i praktyka” - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Książka posiada 172 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Rzecznik prasowy w instytucji kościelnej. Teoria i praktyka"
ks. Robert Nęcek, Rafał Kowalski - autor m.in.:
Przyjaźń - okładka książki
Przyjaźń ks. Robert Nęcek;
Droga krzyżowa z Franciszkiem - okładka książki
Droga krzyżowa z Franciszkiem ks. Robert Nęcek;
Prymas praw człowieka - okładka książki
Prymas praw człowieka ks. Robert Nęcek;
Bitwa o Kościół - okładka książki
Bitwa o Kościół Katarzyna Wiśniewska, ks. Robert Nęcek, Piotr Kraśko, Kamil Durczok, Agnieszka Mrożek;
Z prasy wzięte - okładka książki
Z prasy wzięte ks. Robert Nęcek;
Produkty podobne:
Fundamenty etyczne rzecznika prasowego - okładka książki
Fundamenty etyczne rzecznika prasowego Karolina Dziewulska-Siwek
Marketing polityczny w gorsecie - okładka książki
Marketing polityczny w gorsecie mediów Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka (red.)