pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Rola radia w społeczeństwie wielokulturowym
Książki »
Tytuł książki:

Rola radia w społeczeństwie wielokulturowym

Autor książki:

Leszek Gęsiak SJ

Dane szczegółowe:
Wydawca: Ignatianum
Rok wyd.: 2020
Oprawa: twarda
Ilość stron: 330 s.
Wymiar: 232x156 mm
EAN: 9788376144771
ISBN: 978-83-7614-477-1
Data: 2020-10-05
Obniżka ceny! 44.15  51.25  7.1 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Rola radia w społeczeństwie wielokulturowym - Leszek Gęsiak SJ - opis książki:

W centrum zainteresowania Autora znajduje się radio społeczne jako środek komunikacji wielokulturowej w Australii. Temat mediów społecznych i samego radia społecznego jest rzadko poruszany przez polskich badaczy, tym bardziej należy docenić wybór tej problematyki. Australia jest krajem, w którym system radia społecznego jest bardzo dobrze ukształtowany i ma wyjątkowo długą tradycję. [] Książka ta jest potrzebna na polskim rynku wydawniczym. Pozwala zapoznać się z fenomenem działania radia społecznego w Australii, kraju który jest zaliczany do liderów rozwoju tego sektora, i dostrzec korzyści wynikające z funkcjonowania takich rozgłośni. Jest to tym ważniejsze, że zasady działania stacji społecznych nie są w Polsce dobrze znane.
dr hab. Urszula Doliwa, prof. UWM
Leszek Gęsiak jezuita, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa na Wydziale Filozoficznym Akademii Ignatianum w Krakowie. Ukończył filozofię na Wydziale Filozoficznym Towarzystwa Jezusowego w Krakowie oraz teologię na Papieskim Wydziale Teologicznym Bobolanum w Warszawie. Studia specjalizacyjne odbył w jezuickim Instytucie Centre Svres w Paryżu. Studiował także język i kulturę hiszpańską na Uniwersytecie w Saragossie. W 2004 r. doktoryzował się w Instytucie Religioznawstwa na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Książka „Rola radia w społeczeństwie wielokulturowym” - oprawa twarda - Wydawnictwo Ignatianum. Książka posiada 330 stron i została wydana w 2020 r. Cena 44.15 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Rola radia w społeczeństwie wielokulturowym"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Media i nowoczesność - okładka książki
Media i nowoczesność John B. Thompson
Produkty podobne:
Komunikowanie polityczne i publiczne - okładka książki
Komunikowanie polityczne i publiczne Bogusława Dobek-Ostrowska
Język w mediach elektronicznych - okładka książki
Język w mediach elektronicznych Jerzy Podracki, Ewa Wolańska (red.)
Klinika dziennikarstwa - credo - okładka książki
Klinika dziennikarstwa - credo Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Katarzyna Konarska (red.)