pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788389120816
ISBN: 83-89120-81-X
Data: 2005-06-08
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorzy książki wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations uczą nas jak kreować opinię publiczną prowokować dyskusje i wytwarzać zapotrzebowanie na dany produkt czy usługę. Opisują rolę Internetu i innych mediów. Dzięki ich wskazówkom można stać się prawdziwym profesjonalistą w tej dziedzinie.

Książka "Public relations" - Michael Prichinello, Richard Laermer - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2004 r.