pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Polityka medialna a media elektroniczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788360807330
ISBN: 978-83-6080-733-0
Data: 2008-11-03
Cena wydawcy: 43.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę. Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby dobrze służyły one ludziom i zapobiegać szkodom, które mogą wyrządzić. W książce Polityka medialna a media elektroniczne Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.

Książka "Polityka medialna a media elektroniczne" - Karol Jakubowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2010 r.