pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Media i nowoczesność

Dane szczegółowe:
Wydawca: Astrum
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 190x230 mm
EAN: 9788372490858
ISBN: 83-7249-085-6
Data: 2009-10-01
66.73 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc? W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów: - wzrost medialnych interakcji - kreacje nowych form widoczności medialnej - pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych - transformację tradycji - własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie - zmianę charakteru sfery publicznej "Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.

Książka "Media i nowoczesność" - John R. Thompson - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2006 r. Cena 66.73 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.