pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

Autor książki:

Agnieszka Smalec, Grażyna Rosa

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 130 s.
EAN: 9788379723768
ISBN: 978-83-7972-376-8
Data: 2020-10-31
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora, czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku.

W zależności od rodzaju, celów i zasobów organizacji, warunków konkurencji, struktury rynku, rodzaju odbiorców, a także gotowości do podjęcia ryzyka, w literaturze prezentowane są trzy główne modele komunikacji: masowej, interpersonalnej oraz komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym.

Celem naukowo-badawczym monografii jest zarysowanie wielowątkowej problematyki oddziaływania światowych trendów i przeobrażeń społeczno-gospodarczych na ewolucję komunikacji marketingowej i ukierunkowanie jej na nowoczesne formy.

Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki zainteresowanych problematyką nowoczesnej komunikacji marketingowej, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (przede wszystkim nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografii społeczno-ekonomicznej i gospodarki przestrzennej).

Z wprowadzenia

Książka "Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku" - Agnieszka Smalec, Grażyna Rosa (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 130 stron i została wydana w 2020 r.