pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Metody i techniki sondażowych badań opinii

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788320818437
ISBN: 978-83-2081-843-7
Data: 2009-08-25
Cena wydawcy: 61.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych.
Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.

Książka "Metody i techniki sondażowych badań opinii" - Mirosław Szreder - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2009 r.