pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Mirosław Szreder

Mirosław Szreder - autor


okładka książki - Wybrane problemy zarządzania leczeniem farmakologicznym osób starszych
Anna Seiffert, Mirosław Szreder

Wybrane problemy zarządzania leczeniem farmakologicznym osób starszych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Jednym z najważniejszych współczesnych problemów w krajach rozwiniętych w tym w Polsce, jest postępujące starzenie się społeczeństw, z czym wiąże się szereg skutków, jakie wywołuje ono w różnych dziedzinach życia i funkcjonowania państwa. Należy do...
pozycja niedostępna

okładka książki - Informacje spoza próby w badaniach statystycznych
Arkadiusz Kozłowski, Mirosław Szreder

Informacje spoza próby w badaniach statystycznych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Badania statystyczne, które w problematyce ekonomicznej i społecznej coraz częściej są badaniami próbkowymi (niewyczerpującymi), wykorzystują nie tylko informacje o cechach jednostek w próbie, ale także wiele innych zasobów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zrozumieć świat liczb
Mirosław Szreder

Zrozumieć świat liczb

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Popularnonaukowa; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Co nowego o świecie, w którym żyjemy, mogą nam powiedzieć rosnące ilości zbieranych i przetwarzanych coraz szybciej danych liczbowych Czy pozwalają lepiej zrozumieć świat i poczuć się w nim bezpieczniej Na te i inne pytania...
31.57 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Metody i techniki sondażowych badań opinii
Mirosław Szreder

Metody i techniki sondażowych badań opinii

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki...
pozycja niedostępna