pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 241 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376419855
ISBN: 978-83-7641-985-5
Data: 2013-09-04
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.

Autorka

Książka "Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich" - Małgorzata Duczkowska-Piasecka - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 241 stron i została wydana w 2013 r.